19.07.13

Kardiogramm

Seoses viimasel ajal sagenenud kokkupuudetega meditsiiniabi pakkuvate asutustega väike temaatiline tõlge. Tuleb kyll tõdeda, et laulus käsitletud probleemide osas mul kaebusi ei ole. Originaal on siin


Kardiogramm

Miskipärast liiga valjult laulavad ööbikud;
Uued sõnad ilmuvad tummuse tagant.
Mul on mulje, nagu oleks keegi vallanud mu südame
Vahel tundub mulle, et see oled sina.

Huuled on unustanud, kuidas naeratada;
Nägu on tuhmunud – järel vaid jooned;
Aga südamega on hakanud toimuma midagi head – 
mulle tundub, et see oled sina, tead.

Viiendast puuraugust Nerli kirikuni,
Kuigi kõik on korras, on kusagil katkenud niit;
Ma ei tea, kuidas teil – meil alati keegi puurib.
Vahest võtta ja jätta, et nad selle jätaks?

Öösel akna all laaditi vankreid,
Ropust sõimust närbusid põõsad –
Ma isegi ei märganud, sest keegi on vallanud mu südame,
Ja ma kahtlustan, et see oled sina.

Minu veres voolab nitrolahusti ja vaguruse segu;
Iga laul on terroriakt;
Ja seda peale kahtekümmet aastat harjutamist, kuidas seista vagusi –
Ma rääkisin meditsiiniga. Ta ei suuda seda seletada.

Ole või Rolls-Royce, ummikus seista tuleb sul ikka;
Isegi Vene muuseumis ei kaitse barrikaadid ilu eest –
See kõik pole tähtis, kui keegi on vallanud su südame.
Minu puhul tundub, et see oled sina.
Mulle siiamaani tundub, et see oled sina.

Kommentaare ei ole: